Sol & bad

JAg & Charlie var ner till badet i närheten & tog årets första dopp :) Det var kallt, men han ville knata i längre ut, så det var bara att följa med.. Sen var vi bredvid 2 tjejer i 7 års åldern som tittade konstigt på mig medan de simmade, så jag var tvungen att säga att jag var en badkruka.. Då kollade de ännu konstigare, så jag kände mig tvingad att doppa mig  :/

Så himla kallt, men när kroppen kylts ner var det inga problem ^^

Träffade på ett ex, så vi småpratade lite. Kul att pratas vid en stund, vi tappade ju kontakten när han träffade sin nuvarande fru.
Innan umgicks vi en hel del, tom när jag träffade exet efter honom.

Nu ska vi äta pizza :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Mysigt!

Hoppas det kännslite bttre nu!

skickar massa kramar

2008-06-06 @ 21:45:32
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!

Tackar för din kommentar i min blog..har mailat dig.



Önskar det fanns sjöar man kunde bada i här med, det kanske gör det, men inga man kan ta sig till så lätt om man inte har bil.



Du har inte tänkt på att orsaken till de där två tjejerna tittade på dig kan ha varit att du hade en stor blodigel eller något annat skoj som satt fast i din bikini som du inte märkte av? ler

Sedan kommer du hem, tar av dig och förstår vad det var stirrade på..skrattar

2008-06-07 @ 13:00:02
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0