Sol, tådopp & grillad korv

Var ner på Nicksta & solade & grillade korv med brorsdottern & hennes mor & min Charlie förståss. Flisan ville inte följa med, hon stannade hemma & gjorde sig snygg till kvällens disco.

Min kompis Rogga skulle komma ner idag, sen skulle han inte det pga jobb, sen blev det inget jobb iaf & nu har han bokat en stuga här nere, så vi ska dit om ca 1½ timme & grilla. Kan bli att vi sover över, men det får jag se :)

Haha, kom att tänka på en sak, just när jag tänt grillen kom 2 utländska killar, den ena rätt söt, fram & frågar mig hur jag lyckats tända grillen. Blev lite förvirrad & tänkte, vaddå, vad menar han, med tändare liksom?? Sa att jag tänt på pappret som låg ovanpå kolen i engångsgrillen med tändare, varpå han såg fundersam ut & sen fyrade av ett leende...  Undrar om de kke suttit & pillat bort tändpappret?  *S*

Kommentarer
Postat av: blondiie

BAh!

så har dom blondinhistorier, utan oss skulle världen stå stilla! Engångsgrillar är gjorda för oss!!!

2008-06-07 @ 21:51:22
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0