Baby pirate ;)

Tog en bild på blomman som blev över från buketten jag delade upp inför begravningen. Vi bestämde oss i sista sekunden att åka typ, så vi hann inte på nån blomaffär.. Det fick duga med en bukett från konsum, men jag styckade upp den.

Trodde ju att den var som i blomaffärer, en massa blommor på egna stjälkar, men tji fick jag...

Vet inte ens vad blommorna heter, men det blev fint.  Denna blev iaf över, men den är fortfarande till min vän...
                    image170


Här är en bild på Charlie som dricker själv ur sin bebisfestis med sugrör. Obs! min kamera är dum, det var igår,men den vägrar fatta att jag ställt in rätt datum :(

                    image171
Dock syns inte sugröret, men det kommer nog bilder på det sen oxå. Han satt & väntade på sin sena middag, hemmagjord potatismos, kokta morötter, blomkål & broccoli med kokt hot dogs.

Han har ätit lite dåligt i ca 2 dagar nu, ratar ofta flaskan med välling, men igår upptäckte vi varför...   HAn börjar få tänderna bredvid framtänderna där uppe :)

Middagen igår blev iaf uppskattat :)



                                   Bild på febriga Charlie, som för en gångs skull ville ligga hos storasyster
                    image172

                    image173

                       Wohoo, rätt datum!  Charlie i sin söta Piratepyjamas :)
                    image174

                    image175

                    image176

                     Charlie med storasysters gossehund ( han älskar den)
                    image177
                    image178
                    image179

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, nej, jag vet inte faktiskt. Vi hade inte känt varandra speciellt länge innan "detta" hände.
Ja, Nynäs är en riktig skvallerhåla, men jag älskar kommunen ändå ^^. Ska mycket till för att jag ska flytta härifrån.
Men jag tyckte det var onödigt att hennes polare skulle hoppa på mig och säga en massa saker, som hon inte har en aning om! Men har man inget bättre för sig så..

2008-03-12 @ 10:26:18
URL: http://aflikka.blogg.se
Postat av: Louise

ja här är det oxå astrist väder..fast de gör inget för ja ska bara sitta inne o plugga mest :P

2008-03-12 @ 11:51:07
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0