Bloggbråk

Bloggbråk drar tydligt till sig läsare...  Jag undrar verkligen varför.  När folk verkade tro att jag & Carro var osams fick jag plötsligt en himla massa mer läsare just den dagen.. Helt galet!!

Går folk verkligen igång på bråk?? 

Någon som lämnade en kommentar till mig, ville uppenbarligen att det skulle vara bråk & tolkade det jag skrivit som hon själv ville, men att be om ursäkt sen, det kunde hon inte ;)

Söker folk bloggbråk för att kunna avreagera sig eller vad handlar det om? 

Här är det grått & trist väder, jag är tok-trött & ska ta med Charlie upp för hans morgonlur & passa på att slumra en stund själv.

Senare ska jag röja undan här & börja städa nedervåningen innan Flisan kommer hem. När hon kommer hem ska vi städa där uppe, ska ju hjälpa henne att damma där hon inte når i hennes bokhylla. Resten i rummet får hon göra själv, hon är så pass stor nu & vill hon ha högre månadspeng så...


Kommentarer
Postat av: louise

ja, verkligen töntigt :P

2008-03-13 @ 10:44:55
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0