Efter begravningen

Kom hem för lite mer än 2 timmar sen, men var så trött,så jag & Charlie la oss i sängen. Han ammade & jag höll mig vaken en bra stund, sen drömde jag,precis som igår, väldigt verkliga men ändå overkliga drömmar. Nu har han ammat igen & jag sak ställa mig & diska & sen röja här

Det ser ut som ett bombnedslag här, trots att jag städade häromdagen.

Har haft bråk med en nära anhörig & dennes partner i 2 dagar,vilket sänkte mig en hel del iom att partnern la sig i & bråkade med mig om sånt människan inte visste nåt alls om eller hade med att göra. Min nära anhöriga däremot säger inte ett ljud utan låter partnern jävlas & hota mm, så jag sa upp släktskapet med min anhöriga.

Jag orkar inte. Jag försökte prata med denna, men det var hela tiden partnern som gick in & muppade sig & försökte leka farlig & intelligent & då fanns inget annat än det självklara valet för mig. Blod är tydligen inte alltid tjockare än vatten...

Nu får människan klara sig själv, jag skiter i vad h*n råkar ut för, min anhöriga har valt sin partner före familjen & låter partnern bråka & hålla på om saker vi aldrig bråkat om förr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0