Gnällig & förkyld bebbe

Som jag tidigare skrivit, så verkar det som om Jolin & Charlie tar efter varandra.. Så är det tydligen med förkylningar oxå..

hon var förkyld när de kom hit & nu är lille herrn det oxå & han är på ett jädra humör... 

Stod i köket & diskade & han kom krypandes & skällde på mig  *S* 

Flisan ska försöka sova borta inatt, nu har hon inget val, hon kan inte gå till brorsans ex för hon ska ut ikväll & jag kan inte åka & hämta henne & hon har inget att åka på...

Ska ju dit imorgon för påsklunchen med hennes kusin & brorsans ex, ska ha knytis. Flisan sover i samma port hos grannen & sin nufynna kompis.

Ska ta hand om Charlie & se om han vill sova nu...

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

kul att du kommenterade ett "gammalt" inlägg :)
håller med dig, man lämnar sjlvklart inte barnet utan uppsikt! är han hungrig och jag måste diska, hänga tvätt eller att maten står och bränner på spisen så har man inte alltid tid att mata, så då kan man göra så. nu har han iaf blivit större och äter mer pureér, så att det inlägget är ganska inaktuellt nu .

2008-03-21 @ 20:59:59
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: TUMADRE

såg at tud hade kommenterat ett inlägg till. kul att du läser igenom bloggen :)

2008-03-21 @ 21:03:50
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Christina

lätt, jag hoppas ju att den pöjken jag tycker om känner det samma för mig med. nej, har ju inte det. mer än när William sitter i gåstolen och när han sover. annars är det väldigt mycket och se efter nu. fast det är både kul och tråkigt om du förstår mig rätt. vill ju inte han ska lära sig gå än. men det verkar han vilja =/ så jag får ju glatt göra så han får gjort det han vill. fast det kan vara jobbigt i mellan åt. men då är han verkligen inte långt ifrån och stå upp nu inte. hoppas du får fixat grinden innan han börjar ställa sig upp. kan ju vara riktigt bra att ha det gjort. hoppas du kan fixa upp den själv och göra så den sitter fast ordentligt.

2008-03-22 @ 08:24:05
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0