Lördag..

Håller just nu på att laga Flygande Jakob, en version till mig & Flisan & en bebisversion till Charlie. Det luktar inte speciellt mkt, men det blir nog gott :)

Träffade Louise på Willys. Stod i kassan, hade just betalat, vimsig som vanligt & nån sa hej.. Kollade & nån log brett & det tog nog några sekunder innan jag kopplade  *S*

Pratade en liten stund, Charlie blev lite blyg & flinade & försökte hitta ett gömställe i vagnen *S*

Sen var vi tvugna att springa till busse, hon skulle ut med sina vänner som hon handlade med.. Kom på efteråt att jag inte ens sagt hej eller presenterat mig..  *vimsig*

Har bränt ut foton & viktiga program på skiva idag, efter maten ska jag städa ur datorn,den är säkert tok-dammig... Sen ska jag installera om Windows.. Kan behövas...

Kommentarer
Postat av: lollo

ja charlie va såå söt som flinade..haha..
idag sitter man dock bakis, bläää..tur för dig som slipper :P
ska nog dra till willys igen o handla nått å käka nu :P haha..stamkund där..

2008-03-02 @ 13:03:50
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0