Tandagnisslan

Min sötis står just nu i hoppgungan, helt förhäxad av Britney & hennes låt Piece of me på MTV...

En annan låt han blir helt förstummad av är Snoop's Sensual Seduction, men favvon är fortfarande Rihanna's Don't stop the music :)

Hans kompis Jolin som var här igår, kan ju resa sig från mage till krypställning & jag sa igår vid fikat att Charlie inte kan det.. Några minuter senare gjorde han det, den busen  *S*

Idag har han börjat med 2 andra saker som Jolin redan kan & visade igår...  Gnissla tänder & krypa ordentligt  *S*

Nu är det nån rocklåt som han hoppar i takt till.. Funderar på att dra igång det svenska, osignade bandet (emo tydligen) A Vain Attempt, som Charlie pappa tipsade mig om. De är faktiskt väldigt bra & Flisan blev väldigt förtjust i dom, tills det börjades growla...   Tror hon tyckte de påminde om hennes älsklingar Tokio Hotel först ^^

Heheh, nu snodde han diskhandduken jag hade i närheten, så nu studsar han omkring & viftar glatt ^^


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Han lär sig allt fortare när mamma inte vaktar honom hela tiden ;)

2008-03-19 @ 15:27:53
Postat av: Helle

Hehe, sååå mkt hönsmamma är jag inte :)

2008-03-19 @ 16:21:06
URL: http://heahog.blogg.se
Postat av: Nicklas

Joho då ;)

Jag hör ju det hela tiden i din text :P
*retfullt smile*

2008-03-19 @ 18:55:23
Postat av: Milla

GLAD PÅSK!
Hoppas att du får en mysig(huvudvärksfri)påskhelg / KRAM.

2008-03-20 @ 09:37:17
Postat av: lollo

ja de ska ja göra..fast nu ligger ynklingen o sover redan :P haha

2008-03-20 @ 22:30:37
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0