I'm alive

Tackar för alla kramar :) Jag lever & mår bättre, men Charlie har varit hemma & sjuk, så jag har inte haft tid att sitta vid datorn.

Det är mera som hänt, men som jag inte kan ta upp i bloggen. Inte än iaf, men det börjar bli påfrestande, allt negativt som hänt sen i slutet av sommaren.

Jag & Flisan har bytt rum & jag har fixat till Charlies. Nu är det mest flytt av onödiga möbler & småplock som ska göras uppe :)

Förhoppningsvis kan trollet gå till dagis imorgon, han börjar bli frustrerad tror jag... Han har börjat klättra upp på bord, väga på stolar & idag försökte han peta in sin mick (kvarleva från Flisans synt när hon var liten) i ett eluttag....  Galna unge...

Han har börjat prata, än så länge hör man inte orden ordentligt, men nästan. Han säger släck, tänd, trycka, lampa, smaka, sitta, titta, snorkråka(fast det låter mer som kråka) kråka & skata. Sen säger han mörkt ute ihopgrötat ^^

Han har fått sin mors temperament...  Fan om det inte går som han vill... Han är så söt :)

Jag har just kommit frå duschen, han sover & Flisan kollar på film med sin kompis Linda som sov här. De ska gå ut med Charlie ett tag sen så jag kan få bära ner min gamla sängram u furu till dubbelsängen samt min ena resårmadrass...  *Puh*

Jag som har så ont i nacken, axlarna & ryggen :/

Ska tvinga till mig en liten insmorning av tigerbalsam senare ;)

Hinner jag så ska jag försöka städa upp lite oxå på nedervåningen.

*Kramar till alla*

Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt att höra att du mår åtminstonde lite bättre.. hoppas ju förstås att det löser sig med det som du inte "vill eller kan" berätta om just nuKRAMIS

2008-10-12 @ 22:06:57
Postat av: E

kramar tillbaka

2008-10-13 @ 08:24:39
Postat av: ♥Blondiie♥

skönt d är lite bättre...

du vet vart jag finns o du behöver prata...

kramis

2008-10-13 @ 20:58:54
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Milla

*KRAM*

2008-10-15 @ 10:22:16
Postat av: Milla

Hoppas att din helg blir fin!STOR KRAM

2008-10-17 @ 07:45:26
Postat av: Elenore

Haha du är nästan värre än mig! :D

2008-10-20 @ 07:00:24
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elenore

Haha du är nästan värre än mig! :D

2008-10-20 @ 07:00:47
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

underbart att se dig tillbaka, sakll läsa ikapp all ainlägg nu! blogger har blivit TOKSNYGG!!!!

puss på dej gumman, du har varit saknad!!!

2008-11-10 @ 21:07:47
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0