Svacka

Har hamnat i en svacka. Det är så mkt som hänt, som jag inte vill dra upp här, men sen är det andra saker jag redan berättat om som gör sig påminda. Bla Roggas död.

Men den här historien med vagnen gör sitt oxå, då människan inte är frisk & jag har fått motta en "varning" från hennes pojkvän, genom Flisans pappa. Dock vägrar jag ge mig, hon har gjort fel & ska stå för det, men hon är så obehaglig & bäng så jag blir verkligen arg när jag ser henne & det tär att vara arg.

Att vara utan min älskade vän tär oxå. Jag känner mig rätt orkeslös & har varit lättiriiterad. Kunde inte städa när Charlie var så sjuk, sen har det varit full rulle sen han blev pigg & det har varit annat i vägen, så jag blir sur att jag inte orkar eller hinner städa.

Som om inte det var nog så sitter jag & känner mig mindre kry. Magen är orolig & småvärker, imorse mådde jag illa när min kompis rökte bredvid mig & jag är ju själv rökare...

Har inte haft någon aptit sen imorse & när jag hämtat Charlie på dagis & vi kom hem, då sov jag i minst 1½ timme. Charlie var lika slut han.

Börjar undra om jag åkt på magsjuka & om han kke har gjort det. Imorse bajsade han löst 2 ggr innan dagis & när han vaknade i eftermiddags var det likadant. Ska ringa dagis imorgon & fråga om han bajsade på dagis & om det går magsjuka där nu..

Håller tummarna att det inte är så, men eftersom jag känner mig frussen & smått illamående nu, så tror jag att jag haft oturen...

Idag åkte jag in & lämnade min & Flisans mobiler på service. Jag som fick tillbaka min i fredags :( Nu har det livit som en reva som vuxit under några dagar i displayen, inte glaset alltså & det sprakar när jag pratar med någon, trots att volymen är låg.

Kul att de pajjat min lur på service :/ Tur att det går på garantin iaf :)

Flisans lur blir helt vit väldigt ofta i displayen & sen tar det lång tid innan det släpper, vilket är frustrerande för henne,

Passade på att byta hennes jacka från Kappahl. den var bara 1½ vecka gammal, men en kardborredel lossnade, en tryckknapp lossnade oxå.
Sjukaste när jag lämnade in den & kvittot var att kassatanten sa " Helst vill vi att den ska vara nytvättad, för vi skänker bort inlämnade kläder"

Öhh...  Har aldrig hört nåt liknande...  om man har tvättat kläderna brukar man absolut inte få lämna tillbaka eller byta...  Skitsamma, Flisan fick en ny jacka iaf. Hoppas den håller...

Kram på er alla i höstrusket, jag ska försöka komma ur min svacka & förhoppningsvis klara mig från magsjuka :)


Kommentarer
Postat av: Milla

Usch vad ledsamt att höra att du inte mår bra:-(

Och jag förstår ditt obehag och din ilska över barnvagnstjuven,det gör ju knappast din mage bättre,hoppas verkligen att du slipper att få magsjuka på allt detta nu också..vet inte riktigt vad du ska göra för att må bättre..(vet ju inte allt heller)Håller tummen och hoppas allting vänder till det bättre!Skickar ett stort fång med KRAMAR i allafall.

2008-10-02 @ 00:55:49
Postat av: Elenore

Åh uscha då!

Hoppas du inte blir magsjuk och att din svackperiod går över fort!

2008-10-02 @ 06:54:28
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elenore

När jag hörde denna idag kom jag att tänka på dig!

Du är en av dom bästa vännerna jag någonsin haft, glad att du finns!



"When youre close to tears remember

Some day itll all be over

One day were gonna get so high

And though its darker than december

Whats ahead is a different colour

One day were gonna get so high



And at

The end of the day

Well remember the days

We were close to the edge

And well wonder how we made it through

And at

The end of the day

Well remember the way

We stayed so close to till the end

Well remember it was me and you



cause we are gonna be forever you and me

Youll always keep me flying high in the sky of love



Dont you think its time you started

Doing what we always wanted

One day were gonna get so high

cause even the impossible is easy

When we got each other

One day were gonna get so high



And at

The end of the day

Well remember the days

We were close to the edge

And well wonder how we made it through

And at

The end of the day

Well remember the way

We stayed so close to till the end

Well remember it was me and you



cause we are gonna be forever you and me

You will always keep me flying high in the sky of love"



Lighthouse family - high en favoritlåt för mig.

2008-10-02 @ 12:04:08
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppas att du mår lite bättre och att du slapp magsjukan!

Hoppas att helgen blir bra KRAM

2008-10-03 @ 18:02:04
Postat av: Minette

Jag lovar dig att allt löser sig. Det funkar så för de flesta =)



Minette

2008-10-04 @ 23:48:39
URL: http://lifespotting.blogg.se/
Postat av: Milla

Hur går det för dig Helle? Hur mår du?

Hoppas i allafall att det känns lite bättre! / KRAM

2008-10-08 @ 07:59:45
Postat av: linda

Många kramar till dig vännen <3

2008-10-08 @ 20:25:00
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja då är det helg i antågande igen..Funderar på hur du mår Helle?! Önskar att du bodde i mina trakter,

skulle varit kul att få träffa dig..då skulle jag ge dig en kram på riktigt,men du får nöja dig med en cyberkram(som vanligt)KRAM

2008-10-10 @ 01:32:49
Postat av: ♥Blondiie♥

e du gravid flinar

bytte med min jacka idag på kappahl me det var inga problem alls...

å dom SLÄNGDE den... frågae varför dom inte bgav det till gbgs hemlösa likagärna för jag ereklamerade för kanpparna var loss på hela jackan, men dragkedja å allt fungerade... å nån hemlös kommer vara jättefin i detn jackan... mkt finare än den är på tippen...

tnker på dej skall du veta. ta nya tag nu!

2008-10-13 @ 20:57:47
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0