Högvakten på Stockholms slott.

Hann med tåget in till Stockholm & lyckades hitta rätt, trots att jag har lokalsinne köpt på Buttricks eller hur det stavas.

Mötte min bror & de andra i högvakten, på Slottsbacken av alla ställen :)  Fick småspringa upp i backen för att få bilder på honom *S*


Såg inte nåt uppe vid slottet, en massa folk var ivägen, men men. Jg var så stolt över min bror, så jag höll på att börja gråta :)

Fick prata med honom en liten stund, sen gick jag & barnen iväg. Skulle tillbaka till 14 då han skulle ha vaktbyte & placeras på Lejonbacken.

Missade när de gick ut från Slottet, men råkade stöta på dom när vi skulle fråga var Lejonbacken var, så vi gick efter. Sen kom vi till några trappor.. 3 st närmare bestämt.. Ingen av dom hade en barnvagnsramp förståss.. Flisan bar ner Charlie & jag tog vagnen.

En trevlig turist, tysk säkert, frågade om jag ville ha hjälp, men det gick bra :)

Sen insåg vi att vi tappat bort min bror  de andra i gruppen som skulle placeras ut.. Men Flisans falkögon såg dom marscherandes i Lejonbacken, på väg till hans post. Jag sprang med vagnen upp en bra bit, ville inte missa vaktbytet...

Sen upptäckte jag hans pappa & låtsasmamma Britt där, med stora leenden på läpparna :)

Vi tog lite kort & så, naturligtvis :)

Har bara bett om tillstånd att lägga ut denna bild, så den blir det ;)



Fan vad snygga vi är :D  Fast det känns fuskigt att jag inte hade en upphöjt platta att stå på... Så jävla mkt längre än mig är han inte ^^


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad stiligt! =)

2008-09-21 @ 11:32:09
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej hej!

Först vill jag passa på att säga att jag blev jätteglad över att jag fick ett "hedersomnämnande" av dig trots att jag inte har nån blogg :-)TACK

Sen en liten fråga.Är det Leos pappa Micke på högvaktsbilden?

Hoppas att du får en bra vecka! Nu ska jag skrapa en lott,och jag lovar att om jag får en storvinst så ska jag skicka ett "telefonbidrag" till en ny telefon åt Felicia,så håll tummen :-).KRAMIS

2008-09-21 @ 22:50:01
Postat av: Elle

DU är utmanad på min blogg!

2008-09-22 @ 06:24:30
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: bitte

coolt foto

2008-09-22 @ 08:34:19
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Helle

Milla Jajamen, det är Leos pappa :)



Hoppas du oxå får en bra vecka :) & jag hoppas att du vann nåt, en ny lott iaf ^^ Tack för tanken ;) Kramar

2008-09-22 @ 11:47:13
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin han är vår Micke!

2008-09-22 @ 11:57:28
Postat av: Helle

Anonym , Japp, det är han :) Han är så snygg, men ack så koncentrerad! Men vår Micke? Är det mamma eller nån annan som skrivit? :)

2008-09-22 @ 12:10:50
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Julia

det var jag ;) Han är som i min familj eller rättare sagt är del av min familj lille Micken :)

2008-09-24 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0