*massa svordommar*

Har ärligt talat känt mig stressad & haft ångest hela veckan.

Den här jävla vagnstjuven stjäl en massa energi från mig & jag har upptäckt att jag är väldigt vaksam när jag är ute eller om nån plingar på dörren...  Jag är helt säker på att hon kommer hämnas på ett eller annat sätt, men när vet jag inte. Förhoppningsvis är inte barnen hemma då iaf. Jag har hört så mkt om henne nu & läst så mkt... 

Trist som fan att det finns sånna människor bara. Det är ju själva fan att man inte ska kunna känna att ens barn eller tillhörigheter är säkra på dagis..

Ja ja.. Ångesten har jag haft pga Roggas begravning...  Sen igår kväll fick jag ett sms av hans kompis, att jag hade kunnat åka med dom, men då var det alldeles för sent för att fixa pengar till resan osv... 

Charlie har varit ledig idag, så nån egen minnesstund har jag inte hunnit med. Nu har Flisan en klasskompis som ska sova här, så då blir det ingen egen stund i kväll heller...

Ja ja...  Så kan det bli...  Iaf. Jag har fått tillbaka mina stresseksem på handlederna.. Så irriterande, men de har varit milda som tur är. Magen är dock i obalans, men än så länge är det ingen magkatarr på G & det är jag tacksam över :)

Charlie har tokat sig mest hela dagen, han hittar på nya saker & asgarvar åt sig själv ^^ 

Tvättade klädseln till hans fåtölj i förrgår & idag var den snustorr & jag hade tid över, så han & jag satt på balkongen & fixade ihop den igen :)  Han fick dock tag på 2 skruvar & tänkte peta ner dom till grannen.. Han har just upptäckt att om man petar ner kanten vid balkongfronten, så syns den stora glipan där emellan & då kan man stoppa ner saker som landar på deras balkong  :(

De är aldrig så vänliga att de går upp med sakerna eller lägger ut dom på gräsmattan om han har kastat ut saker där oxå.. *suck*  Visst. Jag kan försöka be att få tillbaka dom, men dom kan varken svenska eller engelska..

Nu ska jag häcka på internet & tjöta lite :)



Flisans gulliga bild ;)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Inte kul när man känner att man måste vara helt allert hela tiden.

Vill att du ska veta att jag/vi finns här, OM hon skulle hitta på nått kan du alltid prova att ringa hem till oss, Jocke är rätt stark. ;)

2008-09-13 @ 10:52:19
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0