Nybadade & halvgrillad mamma

Åkte iväg till badhuset idag, ren impuls. Hade skoj, Cahrlie var helt galen & svalde halva bebisbassängen.. inte så konstigt iofs, den är rätt djup & borde därför inte få kallas bebisbassäng längre.

Han hade både armpuffar & badring med snöre, men galen var han. Fick lyfta upp badringen vid hans ansikte flera ggr, typ som Cesar Millan, mannen som talar med hundar, gör när han tränar & tar kommandot över en bråkstake till hund ^^

Flisan & hennes kompis Linda var i stora bassängen & lekte vattendjur eller nåt. De hade iaf jätteskoj :) Hade tänkt ta med kameran, men den glömde jag naturligtvis...

Charlie har bara sovit middag en gång idag, vanligtvis vill han sova frukost & middag, så han somnade ca 30 min tidigare idag. Eftersom vi åt på grillen vid badhuset efter badet, så fick vi en varsin tablettask.. Beställde nämligen barnmenyer, hehehe.

Tog en Zooask till honom & en Fruxo till mig. Flisan tog en Pimpim. Charlie blev helt hysterisk när hans godisar var slut, men lycklig när jag fyllde på asken.. Tog nämligen undan så han bara hade några åt gången.

Sen hade han ätit upp sina & fick syn på min som jag trodde att jag gömt väl... Han fick smaka av mina oxå. Sen blev han arg igen för att dom var slut...

Uppenbarligen var det väääääldigt gott med godis, men jag förstår honom. Zoo är ju sjukt goda...

Han satt bredvid mig i soffan sen & myste framför tv:n med sin nya gos, en liten orangegulaktig vovve som jag hittade på affären för bara 50kr.. En sån där sjukt mjuk & mysig liten sak ^^

Han satt & gosade i ansiktet & klappade vovven för att sen kasta iväg & så höll han på ett tag. Sen helt plötsligt sov han... Utan att ha borstat tänderna... Jag trodde han skulle få sockerkicken Sune, så jag skulle ju bara dricka upp kaffet innan jag hämtade tandborsten & tandkrämen :(

Ja ja, en gång dör han inte av iaf.

Sablar, har glömt packa upp badkläderna & handdukarna :/

Elenore har nu tjatat på mig igen, i all välmening förståss. Hennes syster Ida ( ja ja, jag skriver syster, ni har ju varit nästan systrar^^) ska göra ny design till mig, men jag är glömsk & små-lat, så jag har inte skickat bilder eller önskan om färg än. Men jag ska. IDAG :) Ni får rita kors i era tak sen när det är gjort *S*


Vad har ni gjort idag? Hur ser kvällen ut?

Uppdatering. Glömde skriva om den halvgrillade mamman..  Jag fick basta.. Flisan skulle passa Charlie så länge.. Såg fram mot en varm & härlig stund i bastun.. La mig ner i mitten på handduken på mage & tänke att musklerna i ryggen skulle få må prima skinka ett tag... Tyckte det blev väldigt varmt fort, för varmt..  Tänkte att det gör inget, snart kommer jag svettas & jag vill iaf svettas 5 min.

Låg kvar kke 2 minuter till, sen kändes det som skinnet skulle krulla av sig själv.. Ingen svett alltså, men nästan svett skinn...  Sablar vad det var varmt! Det verkligen förstörde det hela :(

Kommentarer
Postat av: Soffie

å va härligt ni haft det..

ha en härlig lördagskväll

2008-09-13 @ 20:20:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Elle

A du MÅSTE maila henne om färg å bild!

2008-09-13 @ 20:36:51
Postat av: ♥Blondiie♥

underbar dag ju!

avundsjuk!!!!

2008-09-13 @ 21:40:36
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Christina

Tack. där ser man. gött att det inte höll i sig :)

2008-09-14 @ 14:06:29
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Christina

Ajdå, det lät mindre skoj. vi får hoppas att det försvinner fort. jo, man tycker ju det med klorvatten. vad man har hört är ju att det ska döda bakterier. som sagt, hoppas det försvinner snart.

2008-09-14 @ 16:06:03
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

haha tala aldrig om för Nev att han har rätt bara =P

2008-09-14 @ 17:29:36
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0