O'hoj i vårsolen :)

Orkar inte skriva de få tillfällen jag väl får sitta vid datorn..

Tänkte iaf lägga upp nåt att titta på...

Charlie fyller 2 nästa lördag, den 18e. Det har gått sjukt fort, STOPPA TIDEN NÅN!!

Har ännu inte bestämt vad jag ska köpa till honom, men det blir iaf inte mkt. Han får ju kläder & saker varje månad & jag måste börja tänka på ekonomin...

Nåt med flygplan blir det mest troligt iaf. CHARLIE ÄLSKAR FLYGPLAN  :)  ( "ploplan" )



På väg till planet från flygplatsen, på väg hem från Umeå.


Fällbordet var skoj.. Jätteskoj...




Att säga till när man tar kort, glöms bort av vissa fotografer  ;)


Undrar om kortet togs i samband med att planet blev avisat.... Det hade dragit på sig farligt mkt is på vägen till Umeå sa kaptenen. Blev försenade ca 25 min, men hellre det än att vi aldrig kommit fram.

Förrförra vintern när vi var hos mamma gick det 2 dokumentärer om flygolyckor... Stora sådana oxå...  Naturligtvis kunde jag inte låta bli att titta.. Fick ju bra information, tips etc, men även en stor oro.. Så varje gång vi ska flyga blir jag nojjig & har lust att stänga av min hjärna....  MEN, det är ju bara att hålla masken inför ungarna & låtsas som att man är hos tandläkaren :)
Tror faktiskt jag var mitt i en mening där  *S*  Smickrande med kort underifrån, så man verkligen ser mina stora näsborrar  *asg*  (Jäkla Felicia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0