Tillbaka från Paradiset Hökö

Vi har varit på Stadsmissionens familjekollo utanför Trosa, på Hökö i 8 dagar.
De 8 dagrna är en tid jag länge kommer minnas & det var med vemod jag lämnade ön & dess ledare igår!
Jag saknar alla, ledarna, gästerna, ön & all positiv energi som omgav hela ön, mycket tack vare dessa underbara ledare!

Mitt hjärta öpnnades upp på vid gavel ganska fort & trots dåligt väder, så var det ändå så fantastiskt positivt!

Jag tom gick på promenad i regnet, ca 3 km, med andra gäster som vågade & en av de, i mina & Felicias ögon, härligaste ledarna, den härliga gotlänningen :)

Alla ledare var fantastiska & för varje dag med dom, så blev de vackrare & vackrare, men gotlänningen blev vår favorit.
Han hade sånt härligt sätt med ungarna, pratade allvar med dom när de bråkade, för att sedan vända allt till nåt positivt,så de satt & skrattade, han övertalade min tjurskalliga dotter på ett positivt sätt när hon inte ville vara med på en viss aktivitet, han tom lät barnen snagga honom med trimmer på stranden, både på huvudet, under hakan & i ansiktet!  Där kan man prata om tillit  :)

Skriver mera senare & lägger upp en & annan bild, men pga sekretess, så måste jag plumpa vissa gästers ansikten, så det kan ta tid.

Tyvärr glömde jag bort att ta mkt kort, jag bara toknjöt av energin & stressfriheten :)

Kommentarer
Postat av: Jennica

Låter ju helt underbart! Ser fram emot bilderna sen! :)

2009-07-14 @ 20:17:35
URL: http://www.goddessiduna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, typ. Lever för det mesta på kaffe tills på kvällen då jag äter som en galning. men middag äter jag alltid vid 5-6 på kvällen.

2009-07-14 @ 23:15:53
URL: http://www.goddessiduna.blogspot.com
Postat av: Jennica

2009-07-14 @ 23:17:15
URL: http://www.goddessiduna.blogspot.com
Postat av: Jennica

Ja, yoghurt och smörgåsar, och ganska mkt frukt. Men det är ju värsta bantningsmaten hehe.. :)

2009-07-15 @ 08:58:42
URL: http://www.goddessiduna.blogspot.com
Postat av: Camilla

Har följt din blogg länge, men aldrig kommenterat. Känner att det är dags att ge sig till känna nu :)



Så roligt att fick möjlighet att åka bort ett tag! Det är du verkligen värd, så som du verkar kämpa på! Att komma bort från den vanliga vardagen kan vara världens kick!



Många kramar!

2009-07-15 @ 23:00:46
Postat av: Ingela

Hej!



Vad kul att ni var på Hökö. Själv är jag en 30-årig tjej fr. norra Sthlm som ägnat sommrarna på Hökö då jag var 7-17 år. 1 v/år då man fått massa minnen därifrån, killar man gillat eller inte:) nya vänner m.m. Det var via min pappas företag som vi kunde hyra stuga.



Hoppas du får fram fler bilder snart.



mvh



Igge

2010-06-29 @ 16:04:00
Postat av: marie

Hej! Kom själv hem idag m mina 2 små trollungar från kollot på Hökö (trots reservplats). Vi var oxå där förra året men då period 4. Helt sagolikt vad ledarna är engagerade. Kram

2010-07-30 @ 23:02:05
Postat av: marie

Hej! Kom själv hem idag m mina 2 små trollungar från kollot på Hökö (trots reservplats). Vi var oxå där förra året men då period 4. Helt sagolikt vad ledarna är engagerade. Kram

2010-07-30 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0