Älskade unge!!!

Kikade precis in på Felicias blogg...  Där har hon skrivit något väldigt fint till mig.. Jag blev så rörd att jag sitter & torkar tårar nu....

Vi har haft det jobbigt till & från länge nu, men naturligtvis är det inte bara ens fel....  Det är så mkt som har påverkat som jag inte tänker ta upp nu.. Jag kan bara säga att jag skiter nu fullständigt i vad alla andra tycker, tänker & kräver av mig som mamma...  Jag kommer bara bry mig om vad vi tycker, tänker & kräver i min familj... Jag kan ändå aldrig nå upp till de krav alla andra har på mig, så länge de inte hr varit i min sits...   Men i vilket fall som helst, hon kan konsten att ge mig glada överaskningar!! :)     HÄR hittar du det hon skrev...





Kommentarer
Postat av: Elenore

Så är det väl alltid. Andra tycker å tänker men alla familjer är olika. Det som fungerar i min familj kanske inte alls fungerar i din, å tvärtom.



Nu ska jag läsa brevet.

2009-03-25 @ 08:10:36
Postat av: Elenore

Jättefint brev som fick mig till tårar med.

2009-03-25 @ 08:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0