Barnvagnsfix bla

Jag åkte iväg till Babyland i tisdags för att fixa suffletten, det skulle kosta ca 75 kr per sida & då skulle de byta ut plastskivan inuti,som var nersliten på vagnen.

Passade på att köpa en jättesöt pyjamas i stl 74, 2 små Spöket Laban haklappar i hårdplast & ett paket runda nappar till min kompis bebis. Ni vet, de där klassiska gamla runda napparna, de finns knappt att få tag i,så det är klart jag köpte till Jolin,så hon kan fortsätta snutta på napp ^^

Killen på Babylands service gjorde jobbet gratis. Hade tänkt be honom fixa gummi på handtaget oxå, men Charlie låg & sov.  Jag fattade inte varför jag fick det gratis, men jag förstod att det var nåt lurt...
Upptäckte att han bankat till formen på suffletten & råkat gjort så det ser ut som suffletten fått en bula fram  *S*

Skit samma, jag fick det gratis & det är inte så farligt :)

Nu river Charlie ner blommorna,så jag fortsätter skriva sen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var det värsta!
Men det kanske inte syns så där jätte mkt? Fortfarande inte hört ngt om den andra vagnen?

2007-12-08 @ 04:52:38
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0