Dammråttorna anfaller snart!

Hade tänkt damma & ev hinna med dammsugning idag, har iaf plocka ordning nästan överallt, men lille herrn har inte varit på humör alls  :(

Flisan åkte till en kompis, men Charlie har varit grinig & snuttig som tusan, så nää.. Det har inte blivit nån mera städning. Har i princip suttit i soffan hela dagen & ammat, förutom den lilla stunden jag låg i sängen med honom & faktiskt sov själv. Det tog dock ca 1 timme för honom att somna in ordentligt, han vaknade flera ggr & skulle ha tutte.

Hann inte mer än komma ner på nedervåningen, plocka lite till, mata katten, ta några bloss, prata snabbt i tele & sen var han vaken & tjurig. Nu sitter han framför bolibompa en stund medan jag skriver. Ska fixa lite gröt åt herrn & sen leka en stund, om han nu vill... 

Men dammråttorna...  Dom har fått huggtänder, så jag får försöka hinna dammsuga imorgon... Dammandet får jag ta senare ikväll när ungarna sover..  *suck*

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0