Bombnedslag..

Hela övervåningen är i kaos just nu..      Möblerar om där uppe, men det värsta är sakerna som ska kastas eller bäras ner i förrådet...Ska släpa ut allt sånt från Charlies rum, så jag kan göra fint & städa därinne.

han har haft kul åt mig när jag släpat möbler & stånkat   *s*

Just nu sitter han i mitt knä & mumsar på en banan som Johnny gav honom igår.

Hehe, nu fick han tag på pappret jag just torkade hans mun med, så nu torkar han mammas mun ^^

Vi ska strax upp igen & röja där uppe. *puh*

Kommentarer
Postat av: Milla

"slit och släp" låter jobbigt det där,önskar jag kunde hjälpa till.. Tänkte på det du skrev om ett kort på Charlies pappa när han var liten..skulle inte Charlies farmor komma på besök? Kan du inte be henne att hon tar med ett kort? / Kram!

2008-04-16 @ 12:00:49
Postat av: linda

Jo det haller jag med om, det finns alldeles for manga unga som glommer sitt vanliga liv och blir for "snobbiga" for skolan, familjen osv. sa fort de blir lite "kanda"..

Angaende psyk; hur funkar det egentligen? Jag vet ju inte riktigt vad jag behover for hjalp.. jag vet ju ungefar vad jag har for problem, men det ar sa mycket olika och jag vet inte hur det ska behandlas. Jag ar radd for att det ska skita sig med ekonomin, att jag inte ska hinna/orka jobba.. men samtidigt vet jag inte om jag far bli sjukskriven heller. Min mamma ar det, och det tog flera ar for henne att fa det fixat. Ibland ar lakare och forsakringskassan verkligen hopplosa...

2008-04-16 @ 14:00:52
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: linda

Okej, vad skont att det gick sa fort for dig! Jag hoppas att de kan hjalpa mig ocksa.. jag ar bara sa radd! Jag har haft problem i cirka sju ar nu, och jag ar radd for att helt plotsligt andra pa mina vanor, aven om det ar for en god sak.. tack for ditt svar =)

2008-04-16 @ 19:12:06
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0