Trött mamma

Jag är verkligen slut efter kalasen & allt i helgen.. Har diskat lite då & då nu under kvällen, sov en sen men välbehövd middag, lagat mat, diskat mera, plockat undan, suttit framför datorn & bara latat mig.. Glömde ta kort på de fina leksakerna han fick idag, så jag gör det imorgon.

Av Julia & kusin viktor fick han en gullig dragbuss med söta formklossar man sak stoppa i, en mjuk aktivitetsbok, Godnatt eller nåt hette den & en liten bebisTv. Han blev superglad över tv.n, men nu under kvällen har han mest bara lekt med bussen & försökt köra den på glasdörren till vitrinskåpet & blivit arg när det inte gick *S*

Av Sofia & barnen fick han sandleksaker med tillhörande boll. Lite stor spade & kratta bara, men det det gör inget :)

Kommentarer
Postat av: lollo

haha tack så mkt, vettefan om jag kommer lyckas med det asså :P

2008-04-21 @ 09:05:12
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Elenore

Nemen hallå. bloggar du! =)

2008-04-21 @ 11:02:55
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0