Suck..

Mina barn trotsar som aldrig förr, de är fortfarande vakna, jag är stressad & trött & har inte hunnit göra nån nytta alls hemma idag heller...  Jag är så jävla trött & stressad hela tiden, att när jag kan koppla av, då är jag för trött för att orka göra nåt. Jag får ondare & ondare i ryggen & sen jag slog i smalebent förra veckan, har jag problem med en nerv eller vad det är, som gör ont som bara den till & från & som verkar hoppa fram då det börjar göra ont, så den måste jag massera undan...


Charlie har haft eber & verkar inte riktigt hundra ännu, vilket är frustrerande..

Skulle behöva åka & hjälpa fajmoj, hon fick in resten av sina saker idag av samma killar som bara slängde in allt i hennes lägenhet. Nu hade de slängt in allt i hallen, så hon kommer knappt förbi med rullstolen till ytterdörren.

Vet inte vad jag sak göra, hon måste ju ha hjälp att fixa allt där & jag har ingen barnvakt. Charlie kan inte gå till dagis mer denna vecka & jag kan inte ta dit honom med tanke på hur mkt hon röker nu. Förmodligen minnet som sviker men oxå tristessen som gör att det blivit värre med rökningen...

Jag blir vansinnig på att så få hjälper henne & så lite... Eller att inte kommunen skickar dit nån som kan hjälpa till....  *SUCK*

Nu måste denna surprutta lägga sig & försöka sova, med överpigga pruttungar....   (känns som om håret står rakt ut av irritation ^^)

Kram på er alla goa & glada :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!

Usch för att vara så trött och ha ont! Synd att jag inte bodde närmare, då hade jag kunnat vara barnvakt ;-)



Ha en bra dag//Jossan

2008-12-04 @ 08:28:31
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Milla

Ja ibland så önskar man att det fanns en "pausknapp" man kunde trycka på..där allt runt omkring en stannade av,och man själv kunde sova och sova och göra alla saker man liksom aldrig hinner eller orkar göra annars.

Usch för att ha ont,det vet jag alldeles för mycket om..(smärta alltså)Hoppas det blir bättre med ryggen och benet,och att barna lugnar ner sig..stor

kram

2008-12-04 @ 14:31:51
Postat av: Milla

Tittar in och önskar en trevlig helg!KRAM

2008-12-05 @ 14:28:18
Postat av: Suzan

Visst kan det vara så, även om jag tycker att det är dags att byta jobb när man börjar bli avtrubbad.

2008-12-06 @ 12:39:36
URL: http://tootz.blogg.se/
Postat av: Elenore

jag TROR att Charlie kanske inte behöver sova så mkt på dagen om han kan hålla sig vaken så här sent!

2008-12-08 @ 06:36:55
Postat av: Stina

Vet du om Leos mamma har ngn blogg ngnstans? el har hon helt slutat blogga?

Ta hand om dig, läst lite då och då på din blogg, hoppas det blir lite medvind snart. Det verkar u behöva!

Och ur söta barn har du ;)

2008-12-08 @ 12:12:41
URL: http://stinadenfina.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kikar in och undrar hur det går med allt?

Ha det gott//Jossan

2008-12-11 @ 10:18:40
URL: http://www.jozzan.bloggspace.se
Postat av: Milla

Vet inte om du ens läser här längre..men om du gör det så hoppas jag att allt är bra med dig och barna!

Och jag önskar dig en fin helg KRAM

2008-12-12 @ 12:51:38
Postat av: Helle

Visst läser jag, även om jag inte har tid att blogga jämt :) Men jag dyker in då & då ^^ Ha en superhärlig helg Milla! Kram :)

2008-12-13 @ 12:19:53
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej Helle!

Har du nån mailadress? (om du vill lämna ut den)/ KRAM

2008-12-17 @ 17:05:57
Postat av: LOUISE

haha jaha ere så? men ere inte farligt med strålningen då? :P fast det e säkert ingen som vet riktigt..de märks väl om nåra år..



ja fortsätter sitta me den i knät :P



här va de inte mkt uppdatering..

2008-12-20 @ 11:50:40
URL: http://louise1.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag önskar dig en riktigt GOD-JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR /KRAM

2008-12-22 @ 05:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0