Trött tisdag

Av någon anledning har Charlie vaknat vid 8 varje morgon i flera dagar nu. Det började nog i lördags eller nåt sånt, då nicklas tog Charlie, eftersom jag var bakis som ett djur...

Var ut med Charlies gudmor som bjöd på allt. Det var inte ens meningen att vi skulle dricka, vi ville bara komma ut en sväng, men dricka blev det... & tequila  *örrk*  Jag var rätt trött innan & eftersom jag inte har druckit mer än 2 öl & en alkoläsk på snart 2 år, så blev jag väääldigt rund om fötterna. vi gick hem & det är väl en promenad på lite mer än 2½km. Den promenaden gjorde nog gott ;)

Sååå... Det var då anledningen till att jag var bakis...  Sen hade jag legat konstigt under natten, så jag hade en fin spänningshuvudvärk som som vanligt övergick i migrän.. Inte kul att vara nere på Lådbilsracet i centrum hela dagen då, men vad gör man inte för sina barn?

Nu ringer det..

Kommentarer
Postat av: Milla

Tittar en en sväng och säger HEJ :-).

Måste säga en sak också..vad fin du är när du ler,som du gör på dopkorten. Hoppas att det mesta rett upp sig mellan dig och Nicklas! Jag skickar ett stort fång med kramar,så det räcker ett tag,jag blir borta ett tag igen (min skröpliga kropp som "spökar" igen)Ha det så bra till dess vi hörs igen :-)

2008-07-15 @ 13:41:52
Postat av: Helle

Åhh vad söt du är Milla :) Dina kommentarer är alltid lika värmande & fyllda med positiv energi :) Jag önskar att du bodde närmare, så vi kunde träffas så jag kunde få ge dig en stoooor kram :)



Jag önskar av hela mitt hjärta att du kryar på dig & att du får vara frisk & värkfri. Du får gärna maila mig om det är något. Lycko-kram

2008-07-16 @ 11:09:48
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0