...

Tog bort mitt senaste inlägg. Vissa kommentarer var lite väl arga & så & det var inte meningen att ni läsare skulle känna så starkt osv när jag skrev mitt inlägg. Jag behövde bara få ur mig lite, men jag tackar för er empati & omtanke.

Det verkar som de i släkten det berör tog åt sig hårt av mitt inlägg & förmodligen av kommentarerna & det var inte heller meningen. Jag ville som sagt bara skriva av mig, för när det blir för mkt så kan man inte hålla vissa saker inom sig.

Jag kan inte fortsätta trycka ner saker, av rädsla att krascha igen, men jag har jävligt svårt att prata om sånna här saker till de det berör, av just rädslan att förlora dom helt osv.

De får vara förbannade osv men jag kan inte rå för hur jag känner, lika lite som att de inte kan rå för att de aldrig kommer kunna förstå. Då kndes det som spiken i kistan, det blev så markant & så även mina känslor. De säger ju aldrig nåt heller, men som sagt, de kommer nog aldrig kunna förstå hur jag känner, vi kommer från helt olika världar känns det som.

De har aldrig växt upp som jag, de har aldrig känt sig så oälskade som jag osv. Vissa saker i mitt förra inlägg som jag skrev är inte inte bara dom som fått mig att känna eller som jag hört det ifrån, det finns andra oxå, som jag inte har blodsband till.

Jag kände bara att det blev för mkt. Kke dumt att skriva i bloggen, men jag behövde få ur mig det lite, jag har levt på de stunder då jag kännt mig som en av dom så länge, men det har hänt & sagts så mkt oxå som har gjort att jag känner som jag gör.

Nu ska jag försöka få min övertrötta son att sova middag, han har inte sovit nåt alls sen 8 imorse...

Kommentarer
Postat av: Blondiie

Ber om ursäkt om jag skrev nått dumt, men jag tyckte det jag skrev. Be inte om ursäkt för dina känslor! Dom är ju dina!

Hoppas att allt löst sig till det bästa för dig iaf. Har fått ett inlägg på min blogg från nån som jag tror är din släkt för den personen hade gjort inlägg här och i min blogg stod det: far åt helvete din djävla kossa

jaja jag är redan där =p

ha d bäst gumman

kram

2008-06-23 @ 14:41:28
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Milla

Står för det jag skrev...Du är ENASTÅENDE Helle..

KRAMAR OM

2008-06-23 @ 15:14:04
Postat av: skit blogg

skit blogg

2008-06-23 @ 18:29:06
Postat av: linda

Skit blogg: låt bli att läsa då, så enkelt är det faktiskt.

2008-06-23 @ 22:19:45
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Blondiie

Skitblogg har säkert samma ip som syd att man er sao dum

Inget att bry sig om folk som inte står upp med sitt riktiga namn., jag älskar den iaf!

kram

2008-06-23 @ 23:23:46
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Elenore

det inlägget skulle jag velat läsa! :)

kolla IP på dom anonyma å se om du känner igen dom..

2008-06-24 @ 07:08:27
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: lollo

svar: tack så jättemkt :)

jaha, mysigt. jo jag hoppas vi får riktigt skoj.

ha de bra. kram

2008-06-24 @ 08:19:55
URL: http://louise1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han var sur när han kom hem med, hade inte diskat efter vår frukost å lunch.. typ 4 glas en tallrik å skärbräda samt nått bestik/sörkniv/osthyvel... suck

2008-06-24 @ 15:11:01
Postat av: Milla

Hallå,Helle..vart har du tagit vägen? Please,uppdatera :-).Hoppas allt är bra med er? / Kram

2008-06-24 @ 15:54:16
Postat av: Elenore

Hoho är det nådon där? sticker in huvudet å kikar

Hepp visst ingen hemma.. Kom snart, vi saknar dig! =(

2008-06-25 @ 08:23:49
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Nu är det 4 dagar tills jag kommer till Sverige :)



Så nu får du allt ta tag i bloggen igen jag blir ju orolig att det hänt dig nått !!



kram !

2008-06-26 @ 00:15:21
Postat av: Milla

Hoppas du mår bra Helle? KRAM

2008-06-26 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0