Idag

ska jag skutta in i duschen en snabbis, skynda mig ner på stan med Elenore, kika på nya gardiner på Hemtex till Flisan (hon vaknar tidigt av solen,trots persienner), lämna in ett brev till soc, lämna in lite saker till Åsas leksaksförmedling , lite kläder till Pernillas klädförmedling, kika lite där efter några plagg, kika på Lindex rea & göra nåt annat. Vet inte vad Elenore ville göra på stan, så vi gör det hon vill oxå :)

Har varit vaken sen 7.00. Väcktes tidigare av Charlie som skrek, hämtade honom & la över honom i min säng & vaknade sen av att han skrek igen, fast då hade han ramlat ner från min säng. Vet inte om han krypit över Felicia eller lagt sig över henne & sen tippat, men han hade ramlat ner från hennes sida iaf. Tippar på att han lagt sig över henne, han somnade ju när jag la honom i min säng..

Han slog sig säkert, men inget synligt iaf. Tur det, han går aldrig en vecka utan blåmärken i huvudet :( 

HAn har lekt & kikat på barnkanalen, jag har lekt lite med honom & passat på att brodera på hans dopvepa.


Felicia har likadan, så hennes ser ut som på bilden, fast jag gjorde om lite med texten & så. Charlies har lila blommor & allt det rosa/cerisa är utbytt mot ljusblått/mörkblått.

Inte så tjusig kke, men jag var bara tvungen att ha en likadan till Charlie :)  Jag blev jätteglad när jag såg att de fortfarande säljs, efter 10 år :)

Kommentarer
Postat av: Blondiie

jag har massa skoj nallepuh mönster med

väggkalendrar, födelsetavlor, årstider, mm. har nog dom flesta utgivna =)

kram på dej

2008-06-19 @ 11:34:39
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0