Just nu

mår jag inte bra. Har just pratat med min handläggare på soc & tack vare hennes nedsättande sätt mot mig & total brist på empati, så är jag riktigt deppad. Att Flisan dessutom har uppfört sig så fruktansvärt illa ett tag nu & dessutom mot en klasskompis, det tär hårt på mig.

Jag borde städa här, det ser förjävligt ut, men jag har ingen riktig ork. Det är så mkt som hopar sig just nu & att behöva hålla masken så mkt som möjligt för att inte skrämma slag på Charlie, det är tufft. Råkade väcka honom under samtalet när jag grät & jag är ingen som gråter stilla..  Jag har så mkt sorg inom mig, så det är väl en hel del gammalt som kommer ut när jag väl får utlopp för det tyvärr. Att då prata när jag gråter, det är inte roligt. Halsen tjocknar, rösten stockar sig, jag blir högljudd, tårarna sprutar & näsan rinner... 

Just nu är det för mkt för mig. Att hon dessutom måste vara så nedlåtande & verkligen mena på att jag är en så mkt sämre människa än henne osv, det gör det bara värre.

Ska försöka städa undan lite, men det lär inte bli många saker..

Kommentarer
Postat av: Elle

åh vännen! vill du att jag tar charlieen stund? måste åka till jobbet 13.45 men ändå

2008-06-05 @ 10:16:42
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elle

skönt det iaf. =)

2008-06-05 @ 10:56:14
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag blir så jävla förbannad rent utsagt när jag hör socialarbetare bete sig illa. Jag är själv utbildad socionom och har arbetat som socialsekreterare. Och det ingår i utbildningen att lära sig att alltid ha ett empatiskt och icke-kränkande bemötande mot klienter. Jag blev ledsen över att du känt dig kränkt, så får det inte gå till!

2008-06-05 @ 16:16:02
Postat av: blondiie

Blir så ledsen när jagläser utan att kunna komma på en fika å bara finnas å muntra upp!

Du är sån underbar å fin tjej och jag vet hur det är på botten av skiten, snart får du kraft å kommer över ytan.

Vet hur det är att kväva sin egen sorg inför barnen men vi är många som finns för dig gumman!

ANmäl soccekärringen, gjorde jag och sen har jag inte satt min fot där. Min handläggare fick dock omplacering, så jag vann lite...

Tänker på dig å fionns om du behöver kram

2008-06-05 @ 23:44:43
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Helle

Tack Lena :)

2008-06-06 @ 10:08:14
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0