Spärra Swedbankskort

Har just spärrat koret. Det har nu gått 5 dagar sen det fortfarande låg tryggt i min plånbok, men fy bubblan vad svårt det var att få reda på hur & var man spärrar det!  Glöm Spärrservice!

Jag hittade iaf rätt... Jag ringde telefonbanken & valde personlig service (tryck 2) & därefter fick jag stå i kö i 2 min innan jag fick hjälp av en jättetrevlig kvinna med göteborgsdialekt :)

Så nu är kortet spärrat & det nya jag beställde är ett Världsnaturkort.. Dvs att Swedbank samarbetar med dom. För varje kortköp jag gör skänks 50 öre till Världsnaturfonden & det kostar 25kr mer om året än mitt gamla, de 25kr går direkt till Världsnatursfonden.

Kvinnan berättade att år 2006 gick 3,2 miljoner kr från Swedbank & dess kunder till Världsnaturfonden :)

Ska kolla upp när polisen öppnar här, åka ner dit & anmäla kortet & leget & ta en polisanmälan, så jag kan få ut några kontanter från banken... Lite jobbigt att försöka ragga upp nån kompis som kan ställa upp att intyga vem jag är :/

Kommentarer
Postat av: Elenore

jag har swedbank också om du behöver ta ut pengar innan nya kortet kommer.

2008-06-11 @ 10:19:16
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elenore

ja men det spelar ju inte mig någon roll!

2008-06-11 @ 10:29:34
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Blondiie

Vi göteborgare är utmärkt trevliga =)

haha

hade jag bott närmre så, men nu får du hänvisa till min blogg då skrattar

2008-06-12 @ 23:29:47
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0