Blåsig & kall måndag

Upptäckte igår morse att Charlie hade röda prickar på kroppen. Vissa hade samlats i "kulmpar" i armvecken & där var det oxå som värst.
Idag har han mera prickar & det har kommit mer i ansiktet, men han verkar inte må dåligt av dom.
Undrar bara vad tusan de kom från...

Funderade om de är nåt slags eksem. Han åt ju Flygande Jakob med yttepytte chiliketchup i lördags, drack den nya röda bebissaften som Nestlé gett ut samt lyckades sno en Salta Katten av storasyster.. inte för att han mumsa på den länge innan elaka mamman kom & grävde ut den ur den nöjda bebbens mun, men ändå...

Tycker han borde fått en massa prickar runt munnen samma dag eller kväll.. Satt & funderade på om det är av hans snutte jag köpte i torsdags eller fredags... Ska tvätta den ikväll när han somnat & hänga på elementet,så den är torr när han vaknar.

Var tvungen att köpa snutten, han har ju använt mig.. Är fortfarande märkt av hans små starka nypor på armarna & på hals/bröst. Dessutom gör det grymt ont när han nyps eller rullar skinnet...

Det har fortfarande inte städats ordentligt här, Flisan sölar som fan vilket innebär att jag inte kan dammsuga däruppe eller här nere,så blir hon inte klar idag såblir hon utan månadspeng,vilket betyder att hon inte kan äta lördagsgodis eller åka & bada eller nånting. Men så går det.

Ska elda på henne nu... Nu bråkar hon lite,så jag ska gå upp så hon inte kan smita mera...

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en trevlig kväll:)

2008-03-03 @ 18:43:05
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0