Charlies tjejbesök ;)

Fick besök av min kompis Sofia & hennes dotter Jolin. Det var ett tag sen de verkligen lekte & det var jättekul att se hur lika de är i utvecklingen. Charlie skulle ju varit några fjuttiga dagar äldre om han inte fötts 7 veckor för tidigt.

Idag kröp de båda omkring på golvet & lärde sig fort av varandra, saker som de inte gjort förut ^^

De kröp fram mot varandra & Charlie böjde sig fram & försökte pussa henne flera gånger, men hon fattade inte riktigt först. När hon väl fattat, så hade han tappat intresset  *S*

De satt & rullade Charlies plastboll mellan sig & de var så söta & glada tillsammans  :)

Försökte fota, men de ville tydligen inte att det skulle finnas bildbevis hahah  :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ville bara säga att jag beundrar dig som ensamstående mamma eller kanske borde jag kalla dig enastående mamma istället :-)
Det verkar som att du fått kämpa lite i motvind många gånger.. hoppas att vinden vänder,du är värd lite medvind tycker jag / kram.

2008-03-18 @ 23:49:17
Postat av: Helle

Tack snälla Milla! Om du bara visste hur upplyft & glad jag blev av din kommentar!! :)

2008-03-19 @ 14:35:26
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0