Strålande sol & febriga barn

Charlie sov inte länge igår kväll. Han vaknade & jag försökte få i honom vatten, men han vägrade. Då fick han dricka ur sin bebisfestis med sugrör & då drack han minsann.

Gick & la mig tidigare än vad jag brukar, var så himlans trött. Charlie fick sova med mig inatt (Läs inte detta Carro, hahahaahah!) & han mös med sin snutte hur länge som helst.

Vaknade imorse, Flisan var svårväckt & Charlie var redan vaken. 

Satte på kaffebryggaren, gick upp & skulle väcka Flisan igen, satte mig på sängkanten & tog tag i henne& kände att hon var varm. Kände som vanligt med handleden på henne panna & jämförde med min panna med den andra handleden. Hon var väldigt varm, så hon är hemma idag.

Skulle ringa skolan, men kom inte ut på nätet. Varken telefonen eller internet funkade. Typiskt Comhem :(

Nu funkar det iaf,så jag ska strax ringa.

Kommentarer
Postat av: Louise

hälsa krya på dom!!!

hade ni sol idag? fuskigt..här har regnet hängt i luften =(

2008-03-11 @ 21:24:26
URL: http://louise1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0