3.e läkarbesöket

hade samma läkare som dagen innan. Hon sa att han hade massa snor i näsan & slem i halsen & det var inget problem med lungorna, så jag hoppas att det stämmer då..  Men då hade han oxå börjat andas normalt igen, så jag vet inte.. imorse andades han ju tungt igen...

Han hatar sin mor vid 3 tillfällen om dagen.. Gissa vilka?  *S*  Han sväljer iaf medicinen & det är jag glad för.

Kåvepeninet ä'r dock klurigt. Han sak ha 10ml 2 ggr dagligen, men 1 timme innan man eller 2 timmar efter för bästa effekt.. Hmm..  min son äter var 3.e timma.. Rätt omöjligt det där..  Hoppas att det funkar ändå ^^

läkarn sa att vi ska kolla öronen om 3 månader igen, men jag kommer gå ner till NynäsAkuten i slutet av nästa vecka för att kolla, bara för säkerhets skull.

Kommentarer
Postat av: sofie

förstårhur det känns, han måste vara jätterädd har själv astma och blir helt igentäppt vid sjukdom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0