Beauty House, Haninge centrum, igen

Var som sagt dit igen & denna gång blev det faktiskt bra :)  Dock är jag inte så nöjd med min lugg, men den får jag väl korta av senare. Måste vänja mig vid att ha en frisyr först  *S*

Jag hade en kort tjej, hon såg lite sur ut, men var supertrevlig & jätteduktig :)  Hon fick bort jättemkt slitet & därmed oxå det mesta av min 2 år gamla blondering  *hrm*  Hon var noggrann & rätt snabb måste jag säga, så jag tror faktiskt att jag ska fortsätta klippa mig hos henne :)

Flisan hade samma tjej som förra gången, den långa smala. Flisan fick en skitsnygg lugg, en som jag är rätt sugen på *S*

Flisan tyckte dock inte att jag passade i min frisyr först, men hon behövde väl, precis som jag, vänja sig ^^






Önskar att frisören haft i mer produkter & fixat till frillan mera, jag har ju liksom håret från helvetet...  :(  Dvs, mjuka tunna hårstrån som är omöjliga, om man inte har 50kg produkter i.. iofs så är risken att håret börjar se flottigt ut då, iaf så känns det så för mig..

Hon hade iaf i nåt Volympulver (?!) bara för att fluffa upp det lite, men hon tyckte själv att jag ska klippa upp det mera nästa gång.

Sur Charlie förra fredagen med sproijtans ny vagn.Babyland Haninge.


Busig Charlie igår, Haninge Centrum


Städar på balkongen igår kväll


Älska minen  =)


Kommentarer
Postat av: elle

ja du har nog rätt.

Kul att ni är nöjda, blev superfint!

2008-05-30 @ 09:09:06
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: jessica

Jättefint!

Kan du inte visa flisan med? Vill se luggen =D

kram på er

2008-05-30 @ 10:58:15
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0