fredag, än så länge

Jag & Charlie har städat lite. Än är det saker kvar att göra, men jag kan inte göra så mkt mer just nu. Brorsan & hans kompis ska hjälpa mig att bära ner Flisans nerstyckade "loftsäng" med tillhörande skrivbord i förrådet & innan dess är det ingen idé att fortsätta, dammet kommer bara virvla omkring iaf.

Funderar på att bära den själv, men måste vänta på att min fröken med utegångsförbud & datorförbud, dyker hem. Hon har just skaffat sig några extra dagars förbud.

Hon stack iväg till Skogås som ligger ca 4 mil härifrån, trots att jag sagt att hon ABOSLUT inte får.  Hon ljög dessutom 2ggr för mig i samband med detta, så nu får hon skylla sig själv. Hon slurtade för mer än 1 timme sen & frågade om hon fick följa med en kompis hem. Nej sa jag, men du kan ta med henne hit, för hon har inte insläppsförbud. Det dög inte.

Har väntat på att hon ska komma hem, men fann henne inloggad på msn. Tydligen sitter hon på biblioteket...  Jädra unge!
Fortsätter hon dumma sig nu, så kommer jag hämta henne från skolan varje dag nästa vecka. Blir hon värre så tar jag hennes mobil Fortsätter hon iaf så tar jag busskortet oxå.

Det är NU man skulle behöva en karl känner jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var inte de bästa barnen vi heller .. Man ska trotsa :) .. Apropå kille .. jag är inte kille/man längre jag håller på att bli gubbe :( hittade min första gråa hårstrån idag :(snyft*

2008-05-30 @ 18:16:01
Postat av: blondiie

KARL???? skriker i falsett

I helvete heller!!!!

Girlpower!

hejja hejja, vi skall alla stötta dig.

Min son vart skitsur förra året på mig när jag slog näven i bordet.

En kväll när jag gick ur hans rum hör jag hur han sammanbitet väser "din djävulska kvinna" höll på att dö av skratt, men fck hålla mig å markera...

U go!

kramisar



pssst. kan vi ine ha sån kedja att vi skickar runt barnen veckovis? Har märkt att alla andras ungar är änglar å lyssnar så bra, något alla verkar känna igen, så vilka skickar jag mina till på måndag å vilka kommer hit? flinar

2008-05-30 @ 21:07:22
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: elle

karlar är överskattade!

2008-05-30 @ 21:39:20
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Helle

Hahaha! fy bubblan vilken bra idé Blondiie :D tror jag skulle behöva en karl innan sommaren är slut.. Mina neddämpade behov har hittat in i mina drömmar :(

2008-05-30 @ 23:40:49
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Helle

Oh dear! Stackars dig nicklas!! Tror nog mer att hårstrået har blivit solblekt. Du har ju inte så mkt att bli gråhårig över därborta menar jag, till skillnad från mig ^^

2008-05-30 @ 23:43:57
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0