Godmorgon :)

Charlie väckte mig tidigt.. Vågade inte kolla på klockan.. Gav honom välling, sen somnade vi om till 9.30.

Fick ett mess för en liten stund sen, Elenore frågade om vi ville komma ut & leka, så det ska vi. Ska bara dricka upp kaffet, fylla på vattenflaskor, byta blöja på Charlie & klä på oss.

Hinner leka en timme eller två, sen ska vi ner på stan & köpa bikinitrosor till mig, mina är ca 10 år gamla & har dessutom blivit för stora nu när rumpan klamrat sig fast vid knävecken ännu mera, Charlie behöver badbyxor eftersom hans säkerligen är för små. Ska köpa fika vi ska ha med oss sen på klassfesten i simhallen i eftermiddags kl 16.30.

Måste köpa solkrämer till oss oxå... 



Kommentarer
Postat av: blondiie

köp inte dom badbyxorna alex har som jag skriver om idag på bloggen, han fastnade men som tur var jobbade en ambulanskille som badvakt...

fy fan. Hoppas du hittar bra

kram

2008-05-31 @ 22:42:17
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0