MAMMOR! SE HIT!

Jag lider av den så kallade Amningshjärnan... Dvs, jag är mer virrig än någonsin & första sviterna av Amningshjärna (efter min dotter) har inte riktigt försvunnit heller, i kombination med mkt stress. (fatta hur virrig jag är)

Men även icke ammande mammor verkar lida av amningshjärnan, så jag har några frågor...

1. Har du den sk amningshjärnan?

2. Hur länge har du haft den?

3. Har du ammat eller flaskmatat eller gör något av alternativen?

4. Ge ex på vad som är typiskt för dig ang amningshjärnan,tex om du glömmer vattna blommorna, ta in posten, sola i toan osv.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har aldrig drabbats av detta, men log lite när jag läste. Menar du verkligen SOLA i toan??? Ärligt: Jag förstår vad du menar ;) Men lite kul blev det allt!

2008-05-13 @ 16:25:06
Postat av: Helle

Men hahahaha! tur att du förstod vad jag menade då ^^

2008-05-13 @ 20:24:47
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Elenore

Vem lider inte av ammningshjärna? Har det konstant!

Hur gick det med sprutan?

2008-05-14 @ 05:49:12
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elenore

du är utmanad!

2008-05-14 @ 08:04:16
Postat av: Milla

Tittar in och säger HEJ!! Det blir inga kommentarer på ett tag..då jag ska in på operation..är (förhoppningsvis) tillbaka om en vecka.

Ha det så bra,och **STOR KRAM**

2008-05-14 @ 09:33:31
Postat av: Anonym

Tittar in och säger HEJ!! Det blir inga kommentarer på ett tag..då jag ska in på operation..är (förhoppningsvis) tillbaka om en vecka.

Ha det så bra,och **STOR KRAM**

2008-05-14 @ 09:34:31
Postat av: Anonym

Tittar in och säger HEJ!! Det blir inga kommentarer på ett tag..då jag ska in på operation..är (förhoppningsvis) tillbaka om en vecka.

Ha det så bra,och **STOR KRAM**

2008-05-14 @ 09:35:33
Postat av: Milla

Tittar in och säger HEJ! Det blir inga kommentarer på ett tag..då jag ska in på operation..är förhoppningsvis tillbaka om en vecka**STOR KRAM**

2008-05-14 @ 09:38:07
Postat av: Helle

Oj, hoppas att allt går bra Milla! Håller tummarna! Du får gärna berätta vad det var för operation & så. kramar

2008-05-14 @ 09:40:56
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Milla

MEN HALLÅ...(Skattar) jag försökte 3 gånger att få iväg min kommentar..sen försvann den..skrev en ny och lyckades få iväg den..och nu helt plötsligt finns alla där..så det kan bli(skrattar fortfarande)

2008-05-14 @ 09:42:01
Postat av: Milla

Det är mina värdelösa höfter som ska få sig en liten "finjustering" (inte första gången) så, ja håll gärna tummen / Kram!

2008-05-14 @ 09:44:55
Postat av: Helle

Haha, så det kan gå Milla ;) Uscha, det låter inget roligt :( Finjustering? måste ringa syrran & fråga vad det kan vara.. Fått nya kulor? lillasyster jobbade som undersköterska på Huddinge universitets sjukhus, på just Ortoped Op för några år sen, vilket fashinerade mig lite. :) Ta det lugnt så hörs vi när du är hemma & piggare :)

2008-05-14 @ 11:15:46
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Elenore

OKej, skönt då.

Hoppas det löser sig med medicin osv.



Själv sitter jag å planerar barnomsorg...

Dagmammorna har fullt! =(

2008-05-14 @ 11:25:12
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0