Resten av Charlies 1 års presenter

Ringpyramid från kusin Emma 5år & Camilla
image303

Sandset med boll från kompisen Jolin snart 1 år, Sofia,Johannes 8år, Beatrice snart 6år
image304

Dessa 3 från kusin Viktor 2½ år, Julia & morbror Johnny
image305image306image307

Tavla & bok från min kompis Anna, Flisans kompis Natalie & Annas kille Emil
image308image309

Från morfar & momma
image310

Från min kompis Håkan, syrrans ex, bobbycar & sitt-tåg efter kusin William 4år
image311

Charlie fick även en trehjuling & 2hjuling med stödhjul, men dem är han alldeles för liten för ännu, så de är i källaren :)

Av mig & Felicia. Vissa saker har han fått i förskott... mamman kunde inte hålla sig...
image312
image313image314image315image316

I efterskott av oss
image317image318

poolen är väldigt populär...  Han upptäckte fort att man kan klättra i & ur den, så det rinner vatten på hela golvet ^^

Från vår granne Biggan, efter hennes barn. Charlie blev överlycklig :)
image319

Nu återstår bara bilder på oss med kläderna Charlies pappa Nicklas skickade, men att få flisan att fastna på bild när jag ber henne...  Omöjligt..

Kommentarer
Postat av: Elenore

Ja visst är det så.
Problemet med oss är att vi inte bara lyssnar, till 100% helhjärtade, på varndra.
Vi blir arga på det den andra säger å slår på dövörat istället, lättare så än att säga "OKej älskling tycker du så? Det ska vi ändra på".

2008-05-13 @ 09:00:26
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0