Sunday bloody sunday

Det strular med bloggen, vilket är trist..

Har varit uppe sen 7.30 då Charlie vaknade. håller på att städa lite.

Charlies farfar ringde igår för första gången & så bestämde vi att han ska komma hit idag vid 12-13. Vi måste duscha oxå, så jag har en hel del att göra...

Charlie sover vanligtvis en stund efter frukost, men inte idag inte...  tusan....

Jag känner mig verkligen trött, men det är väl den här förbannade mensen som gör mig tröttare än vanligt.

Efter att jag fick tillbaka menshelvetet när Charlie var 7 månader, så har den varit som ett trotsigt barn. Jag blöder igenom som aldrig förr, när jag står, sitter & ligger. Fruktansvärt jobbigt, det spelar ingen roll vilka bindor jag än använder  :(

Det läcker ut på sidorna, trots vingar, fram & bak, trots att jag justerar & har långa bindor..   Skiiiiiiittttt!

Har nog aldrig avskytt mensen som jag gör nu!

Sov dåligt nu på morgonkvisten oxå, kände att det var nåt "fel". tyckte att det kändes som att det "bubblade" fram & mkt riktigt, jag hade läckt som tusan. Inte kul.

Nu ska jag använda irritationen & fortsätta städa. tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

prova att använda en menskopp. super bra uppfinning :)

2008-05-18 @ 11:20:46
URL: http://nathalief.blogg.se/
Postat av: Elle

Mensproppen är en bra uppfinnig, yes, MEN jag läcker med den också, den största kan jag bara använda i 2 timmar max när det är som värst.. Usch.

2008-05-19 @ 05:36:15
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: blondiie

På apoteket finns tabletter som halverar mensen.

En kompis provade dom och s dom verkligen hjälpte, fråga dom vilka det är.

Annars får du börja med mnipiller, haha, när jag började äta blödde jag konstant 60 dagarm seb så poff försvann det helt. Underbart!

lycka till // Kram

2008-05-22 @ 08:40:33
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0