Utmanad

Blev utmanad av Elenore


3 namn jag går under:
Helene, Helle & Heahog (internetnamn)

3 saker som skrämmer mig:
Mörker, sjuka människor som går fria i samhället, känslan av att ibland inte räcka till som mamma, syster & kompis

3 saker jag har på mig:
Jeans, cerise top & trosor

3 sanningar:

Jag är chokladoman, bryr mig för mkt om folk & slösar för mkt energi på att hjälpa vissa, borde bry mig mera om mig själv

3 saker jag verkligen vill ha:
 
Ny vagn till Charlie, nya möbler till Flisans rum så hon trivs bättre & gör läxorna på sitt rum samt sover där, nya cyklar till henne & mig.. (visserligen 4 saker, men orka bry sig)

3 personer jag utmanar:

Blondiie, Christina och Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0