Bilåkning & snööööööööö =D

Igår åkte Charlie som jag skrivit i förra inlägget, bobbycar utanför porten. Har sen länge ett snöre i den, så jag drog omkring honom lite innan han vågade åka ner själv för några pyttebackar mot garaget.


Här gapade han nog mot himlen om att det var mörkt eller nåt... Han vet precis när det är mörkt & när man ska tända/släcka.... Igår hade vi ingen snö...  Det kom några ytteflingor som töade bort snabbare än blixten, men det var kallt igårkväll...


Vill icke vara med på bild.. Han hotade med att gå in om jag inte slutade...  Han gick mot porten & var sur, men så fort jag stoppade ner kameran i fickan så kom han ^^


Så här såg det ut imorse från min balkong. Försökte ta kort på Charlie, som var ut med overall, stövlar & mössa, men han vägrade..





Har ju ett stort, trist berg utanför balkongen, med en massa tallar & annat barrigt... Har inte mycket sol på sommaren :(

Nu är det dock mera snö ute, antar att det snöade mera efter att jag, Charlie, Julia & Viktor åkte till Haninge för att handla lite.

Jag köpte byxor till Flisan som är sjukt kräsen. Roligaste var att vi hittat ett par hos Cubus, för 199kr som hon godkände. Helt okej pris ;)

Tyvärr fanns inte hennes storlek, så vi fick ta en mindre, men hon fick på sig dom. Men dom lär hon inte kunna ha länge, så jag ska försöka byta i annan Cubusbutik.

Iaf, när jag skulle betala, visade det sig att de bara kostade 149 där, sen fick jag 20% rabatt oxå ^^ Perfekt :)

Kommentarer
Postat av: Cel'Dara

Hej!

Jag har redan svarat i min blogg, men jag svarar här också för säkerhets skull. :-)

Jo det var den jackan jag köpte, tror jag iaf!

Jag såg inte den i svart i och för sig, men i blått fanns den. Och så har den ju det där luddiga mysiga fodret i luvan, helt underbart. :-)

Ordinarie pris var 699:- så det var ju 349,50:- jag betalade idag. Som hittat med andra ord. :-)

2008-11-22 @ 23:27:04
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: ♥Blondiie♥

hahaha preciss å sakll man åka bobbycar =P

krm på dej gumman!!!

2008-11-23 @ 10:48:22
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Milla

God-morgon!

Sicken liiten söt plutt Charlie är på "överraskningsbilderna" :-)- Och vad vacker Felicia är..roligt att få se henne på bild ibland..

vet ju att hon inte så gärna vill att du har bilder på henne i din blogg..där får grabbarna nåt att sukta efter..hi hi..(lik sin mamma är hon också)

Ha en fin måndag :-)- *KRAM*

2008-11-24 @ 05:17:11
Postat av: Anonym

Tack för de nya bilderna :) ja se vad som döljs i snö...

Hur kallt är det ?? Får jag gissa ser det ut som

-4 till -8 brrr

Hjälp vad han växer snabbt ( fast hoppas det är overallen som är TJOCK ) :)



Skulle behöva ett svar ganska omgående på det senaste mailet. !

2008-11-24 @ 18:13:47
Postat av: louise

hej :P de va lange sen...e snon helt borta nu lr? Ja som hade hoppats pa att de skulle va sno nar ja kommer hem igen..hoppas de kommer mer innan dess :D

kraaam

2008-11-29 @ 14:09:00
URL: http://minmaltaresa.blogg.se/
Postat av: Helle

Tack MIlla :D kram

2008-11-30 @ 02:11:13
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0