Uppdatering igen

igår kväll var vi in till Stockholm & hämtade min 12 åriga kusin Mimmi, som åkte ner med sin mamma från Umeå. Mamman (morbrors fru) skulle till sin syster & Mimmi till oss över helgen. Var hemma vid 23.30 & jag var helt slut.

Tjejerna var inte ett dugg slut.. De skrattade så jag trodde väggarna skulle ramla in & tokade sig på Flisans rum. Blev oroloig att min idiot till granne skulle börja jävlas igen (orkar ej berätta den historian just nu) så jag sa till ungarna väldigt många ggr, men det blev ju bara värre...  Inte lätt när man är trött & full att skratt ^^  Till slut hotade jag med att Mimmi fick åka till sin moster eller att hon skulle få sova nere på bäddsoffan & då fattade de ordentligt...  Hörde dom nån gång till sen, de försökte kväva sina skratt i kuddarna, men det är sjukt lyhört här...

Idag skulle de gå & trick or treata med Charlie, men klockan blev mycket & han har just somnat.. Han skulle vara monster ( nåt han älskar) & han har ju redan utstyrseln...  OM han vaknar senare & är pigg, så fixar jag till honom & tar några bilder & så får han trick or treata här hemma, annars får det bli av imorgon.

Var ner på stan idag för att fixa mina skeva glasögon.. En viss liten herre hade tydligen vaknat i min säng imorse & fått tag i dom & böjt ner ena skalmen rätt kraftigt :(    Kikade runt lite i affärer, sen kom Flisan & Mimmi ner. Bestämde oss för att äta lite & när vi var på pizzerian märkte jag att Charlies blöja läckt igenom  :(  Body,byxor & utebyxor var blöta...

Hade köpt begagnade strumpbyxor med halkpluttar, så jag bytte på honom & satte på honom strumpbyxorna & upptäckte att det var 2 stora hål uppe vid linningen på dom... Grrrr!!!  Ska lämna tillbaka dom imorgon, för dom vill jag ju inte ha nu heller :(

Gick in på Lindex när vi ätit färdigt & köpte nya strumpbyxor, dock utan antihalk & 2 par jeans. De har 2 för 1 på rean.. ett par smala mörkblå jeans & ett par vidare ljusblå. Upptäckte när jag betalat att de mörka var tjejjeans, men inte på själva byxorna utan på kvittot. Inget annat tyder på att det är för flickor.. Satte på honom dom men väl hemma så märkte jag att de var jättetajta i midjan, tom när jag släppt på spännbandet.. De åker oxå tillbaka...

Fyndade värsta smarta fleeceponchon till vagnen nere på Åsas leksaksförmedling, där jag köpte strumpbyxorna. 35kr för ponchon & den är ju sååå smidig :) 

Sitter & väntar på att min kompis Sabina ska kika förbi en sväng. Får se om hon orkar massera min rygg ikväll, har sjukt ont & är hemskt stel  :(

Btw, för några veckor sen träffade jag en gammal arbetskompis på Willys. Hon nämde att hon råkat hamna på min blogg & läst om bla vagnen & så & så fick jag en riktigt fin komplimang :)

Jag blev så till mig, så jag vet inte om jag tackade ordentligt hahahah!  Hon sa iaf att hon tyckte att jag skriver bra & det var ju kul att höra :) 

Ps, Tusen tack IDA för min fina design :)  

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Christina

Tråkigt när man fyndar nått som är sönder =/

2008-11-01 @ 09:19:58
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Millia

Hejsan. kikar in. kolla gärna in min blogg :)

2008-11-04 @ 11:20:57
URL: http://dessiiy.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/november/rosa-tavliing.html#comment

2008-11-04 @ 18:58:49
Postat av: Christina

det var ju gött det. hade ju vart mindre skoj om du inte fick tillbaka pengarna oavsett vad dom kosta.

2008-11-05 @ 08:26:03
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Mezzie

Svar: hihi Nää men jag har ju glömt bara lämna nya adressen hos dej.... Flåt :-(

Kramen

2008-11-05 @ 09:43:29
URL: http://missmommy.blogg.se/
Postat av: Elenore

Du borde blogga oftare! :D

2008-11-07 @ 11:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0