Ang Arbogamålet & TPB

Tack vare någon på Familjeliv, så hittade jag till Peter Sundes blogg, där han har skrivit ett LÅÅÅÅÅNGT inlägg.

Det långa inlägget fick mig att förstå mera, att det inte är några hjärtlösa dumhuvuden som sitter bakom TPB.

Peter har förklarat & jag förstår nu bättre & har därför ändrat min åsikt om TPB, men.. Som jag skrev i min kommentar där, "Men, jag tycker att ni kunde ha bett de användare som delade bilderna att ha lite medlidande & visa respekt för barnen & deras familjer. Sen får väl användarna göra som dom vill. Men å andra sidan.. Det är inte ert ansvar, jag vet, men mitt blödiga modershjärta…"     

Att de ska bli hotade osv pga en åklagares miss eller brist på hänsyn & medias förvrängning & förstoring, det är helt galet!!  jag har redan bett om ursäkt för att jag köpte precis allt media skrev, vilket inte var så konstigt iofs.

Jag hoppas verkligen inte att något händer Peter eller nån annan på TPB, skulle det göra det, går det att anmäla media för medhjälp då?

Läs inlägget HÄR

Sitter du & gnäller & tror på allt media har skrivit om detta, så MÅSTE du läsa inlägget..

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

jävla bra inlägg av han faktiskt!

2008-09-13 @ 10:38:55
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Elenore

Du MÅSTE skicka bilder till Ida nu om du vill ha en ny design!

Ta å ge dig själv en sprak i röva nu Helene! ;)

Vore väl kul men en ny look?

2008-09-13 @ 14:51:14
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Helle

Jag skaaa :D Ja, det vore faktiskt uppfriskande :) Har just skickat iväg Flisan & hennes kompis på ett ärende. Ska ta mig tid idag & leta reda på foton ;) Måste be Flisan godkänna ett foto på henne oxå, vill ju att hon ska vara med på bild oxå :)

2008-09-13 @ 19:21:53
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0