Hipp hipp HURRA för Felicia!!

Har ju glömt att skriva...  Felicia har lyckats med något hon inte gjort på vääääldigt länge...

Torsdagen den 28/8 var hennes klas indelade i 3 grupper som skötte inhandling av diverse varor till deras klassresa samma dag. De cyklade eller åkte bil (de som inte hade cykel, däribland Felicia) ca 3km ut på Lövhagen här i Nynäshamn, gick en bit & roddde sen till Solön, där de skulle övernatta..

Både jag & Felicia var oroliga att hon återigen inte skulle klara att sova utan mig, men det var mest hon som visade oro.

Blev väldigt förvånad att jag bara fick nåt enstaka mess & samtal, där hon sa att hon började få ont i magen & må illa, men hon ville inte ge sig denna gång, hon ville verkligen klara det!!

Senare på kvällen fick jag ett mess.. Det sista för kvällen & natten...  "Godnatt & sov så gott. Puss"

Var uppe sent & väntade på ev samtal, men det kom inga  :)

Hon som svamlade om att hon inte ville åka alls & jag som tjatade på henne att hon skulle missa nåt roligt om hon inte åkte... :)

MAMMA ÄR SÅÅÅÅÅÅ STOLT!!!!

Det gick jättebra & hon är själv så stolt ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

En STOR KRAM till Felicia.Va skönt det måste kännas både för dig och Felicia :-)..PS: häromdan fick min dotter sin cykel stulen :-(...fast den var låst med TVÅ lås och fast låst i ett cykelställ..men den lär vi aldrig få se röken av då det tydligen härjar en liga som åker runt och stjäl cyklar på löpande band..den var bara ett år gammal. När vi ringde försäkringsbolaget fick vi veta att självrisken är på 1500kr: och att då hålla på att krångla med pappersexercis i 2 månader och ändå inget få..näe det känns som det kvittar.ja ja..det får bli en ny cykel när pengar finns,tills dess får den gamla (som är lite för liten) duga..Thats life..

Ha en fortsatt bra helg*KRAM*

2008-09-06 @ 17:42:28
Postat av: ♥Blondiie♥

underbart gjort felicia!

Vad skönt för dig med helle =)

2008-09-06 @ 17:46:25
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: ♥Hanna♥

mormor mördaren?? =/ har jag aldrig hört talas om, men det låter faligt... hmm!



synd att folk inte kan hålla reda på "mitt och ditt", hoppas inte vagnen va jätte dyr! =(

2008-09-06 @ 19:38:39
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Helle

Fy vad trist Milla :( Varför göra sig besväret att kapa 2 lås?? Sjukt att man inte får ha nåt idred :( Ni får skaffa larm på era cyklar då :( kram

2008-09-06 @ 21:44:45
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Elle

Åh vad härligt!

2008-09-08 @ 08:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0