Mera bilder

Mammas troll ;)


Med Flisans gossedjur som Charlie fick låna. Han älskar den hunden & blev överlycklig när jag
gjorde ett koppel till den.. Lika lycklig blev mormors hund, som trodde det var en riktig  *S*


Ska kissa vovven på baksidan, där mormors vovve brukar vistas & ibland även kissa...


"Duktig vovve, kom nu"


"Sitt här"


"Okej vovve, du slipper sitta själv då"


Vovve har somnat.. Eller nåt..


"ge dig iväg, din nedra papparazzi, annars kastar jag stenar på dig!"


I loftgången, på väg till första dagen på dagis :)

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

Hahaha vilka sköna bilder!!!

2008-09-08 @ 13:10:18
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Elle

Han e bra söt! Men det är Flisan med. :)

Jo visst ser man att det är hon.

2008-09-08 @ 13:14:28
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Nina

Schyssta bildtexter =)

2008-09-08 @ 14:50:15
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Han är då för söt!

2008-09-08 @ 18:10:52
Postat av: Milla

Men visst är han ett troll..ett charmtroll..hi hi..

Har ni lika trist väder i dag också? Här är det grått och trist,men inte lika regnigt som i går.

Jag försöker att ha ett soligt humör i allafall när nu den riktiga solen lyser med sin frånvaro.Jag tänder massa ljus och försöker mysa så gott det går.

Kramar till dig och Felicia och Charlie

2008-09-08 @ 18:42:09
Postat av: Sofie

Gud vilken söt liten unge !

2008-09-13 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0