För exakt 2 år sen...

gick mitt fostervatten, om jag inte är helt ute & cyklar om tidpunkten....  Måste fråga "pappa" Anna på facebook om mitt minne håller :)

Det var ju till henne jag ringde från pappa & Marra & frågade om de kunde skjutsa in mig till Sös....  Pappa var ute på kvarterskrogen & tog en öl & Marra hade druckit vin till maten, så där kunde det inte skjutsas...

Marra hämtade en av min systersons blöjor, binda, handduk mm eftersom det rann på rätt bra....  Där låg jag på köksgolvet med rumpan utanför mattan, pratade med förlossningen på Södertälje sjukhus först, sen Sös & sist Anna.. tror det var i den ordningen...

Marra höll mig lugn, för jag fick en adrenalinkick samtidigt som jag blev nervös.

Anna & hennes man skjutsade hem Felicia för att hämta kläder till henne så hon kunde stanna kvar hos pappa & Marra & ett ombyte till mig samt lite hygienprylar. Sen kom de tillbaka med Flisan & jag, Anna & Tomas åkte till Sös....

Anna & Tomas ställde upp som bara den & det är jag så tacksam för!

Puss till er :)


Kommentarer
Postat av: LOUISE

ååh, vilka minnen :)

2009-04-09 @ 11:48:01
URL: http://louise1.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj det låter som dramatiska men antagligen bra minnen i längden :D

2009-04-12 @ 12:54:12
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Mickan

ja men eller hur! När man är 5-7 år ska man fan inte sitta i vagn...



Min yngsta dotter är 2½, då är det helt ok... även fast hon själv inte vill sitta i vagnen.. haha hon vill bara gå!

Men det är väl av bekvämlighets-skäl jag har vagnen.. speciellt när man ska långt =)

2009-04-12 @ 16:24:12
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0