Häjch, schena!

Hade skrivit ett långt inlägg här, med alla ord Charlie kan säga, som är begripliga, men den trollungen stängde av datorn, så det var bara rubriken kvar..  *suck*

Han vägrar sova....  Han vägrade sova middag, inte förren vid 17 somnade han, när han inte ens skulle sova, men vad gör man när man sitter på en buss & hans ögon klistras ihop?  Han höll på att somna sen vid 20, jag trodde iaf att han sov.. Jag hade somnat till när jag sövde honom, men när jag skulle gå upp, då satte han sig upp oxå & vägrade sova...

Jag får göra om ordlistan imorgon istället.



Charlie degar hos min kompis


Åker helikopter på Kvantum, dock utan pengar i, för det är läskigt när den rör sig :/


Kikar på favvoprogrammet, Teletubbies :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0