Stackars Charlie

Precis som sin storasyster har han fått en storjävla svinkoppa. Hans sitter mkt dummare till än vad hennes gjortde, eftersom hans sitter precis ovanför höftbenet, just där blöjan sitter.. Den varar som bara den & blir större & större & fastnar i blöjan när man ska byta, vilket gör ont på min prins...

Flisans sprack upp så fort hon böjde på knät & den varade sjukt mkt  :(

Så här ser Charlies ut iaf

De små prickarna lite runt om, som är en bit ifrån är molusker, vilket han har många & stora av, fast mest på armen & andra sidan midjan & uppåt...


Han fick penecillin i måndags, men den verkar inte vara smaksatt med något & han skriker & spottar som en tok, så jag måste trycka igen munnen på honom så han kan svälja, vilket känns hemskt :(

Igår tappade jag dessutom ut jättemkt på golvet, så jag måste ner & prata med personalen på apoteket om hur jag ska göra, om man kan köpa en ny, utan nytt recept.

Kommentarer
Postat av: Blondiie

men stackars liten!!!!!

kan do inte ge han något som gör det inte skaer vid blöjjan, ååå va jag lider med han!!!

2009-02-11 @ 21:59:42
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0