Ang Hökö...

Jag ska skriva om vår underbara vecka & lägga in lite bilder, när jag har lite mera tid :)

Idag har vi varvat slöande med nytta, dvs städande & packning samt flyttstädning..

Jag som behövde mera kartonger, jag hade världens flyt idag :)

Det har nyligen rensats bland cyklarna i huset & vi var snabba att märka våra innan vi åkte till Hökö.
Gick in i vårt läskiga cykel/skyddsrum med typ 2 lampor i & hittade våra cyklar..

Hittade även 6 eller 7 flyttkartonger som nån dumpat där :)

Har varit en duktig mamma & skurat Charlies fönsterkarm, element, väggen bakom & dörrkarmar samt dörrkarmarna i mitt rum & packat lite leksaker. Sen orkade jag inte mer.. Nu ska jag natta övertrött herre som skulle sovit för länge sen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0