We're still alive!

Har inte orkat blogga dock.. Så mkt runt om som händer.. Bla har jag börjat med antidepressiva igen, för att få ner stressen så mkt som möjligt. JAg har påbörjat en ADHDutredning oxå..

Om ca 2½-3 veckor ska vi flytta, så nu är det stressigt & mkt att göra. Håller på att bli av med min migrän som jag haft 25 timmar nu. Sov till kl 14.30 idag, medan Felicia tog hand om Charlie. Han sov när jag vaknade.

När han vaknade 30 min senare bytte jag blöja & märkte att ungen var stekhet. Tog tempen som visade 40 grader!!

Han har gnällt om höger ben, så jag vet inte om han har växtvärk eller febervärk. han fick 1 alvedon supp & ca 50 min senare hade febern sjunkit till 39,3 bara. 2 timmar senare fick han ännu en supp, iom att han hade så ont. Sen somnade han, men nu, 1½ timme senare, är han vaken & gnäller igen.. Stackars unge...

Det går vattkoppor på hans avd på dagis.. Hoppas det inte är vad han åkt på, inte med hans helvetesmolusker & inför flytten...

Annars är allt relativt bra iaf. Kram på er :)




Kommentarer
Postat av: Elenore

Hoppas allt blir bättre inför flytten!

2009-05-29 @ 07:40:19
Postat av: Nicklas

Ta mig tusan !



Det är segt virke i TANT Helle :P

Allvarligt talat, det du gör, det gör du strålande och du vet vilka du kan stödja dig emot när det blåser snålt. Du vet var jag finns ( säkrast på mailen )

Stor Kram till er alla och "krya-på-dig-kram" tlll Charlie

2009-05-29 @ 14:45:21
Postat av: Malin

Mitt stulna ID kort som används för att köpa saker på kredit och starta abonemang inom så många bolag som möjligt.

Detta ligger inne, anmält som bedrägeri!



Hur är det med dig annars då?

2009-06-11 @ 11:06:37
URL: http://mams86a.blogg.se/
Postat av: Goddess Iduna

Hej! Tack så mycket för den fina komplimangen!! Jag har gjort headern själv, men bakgrunden har jag lånat bara. Hur är det med dig då?

2009-06-16 @ 22:06:25
URL: http://www.goddessiduna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej, följer din blogg. Tycker den är kul att läsa! Men nu har den stått stil bra länge ! Hur har ni det ?

2009-06-25 @ 22:06:30
URL: http://mammaochflis.blogg.se/
Postat av: LOUISE

ja dom e söta..konstiga små djur..haha..

2009-06-30 @ 09:47:37
URL: http://louise1.blogg.se/
Postat av: Helle

Har hamnat i en liten svacka med bloggen, men jag kommer uppdatera snart :)

2009-07-04 @ 10:28:03
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Malin

Med all respekt mot dig.



Nej, mitt inlägg var inte någon pik mot någon eftersom min blogg inte handlar om sånt. Deb handlar om min syn på saker, mina upplevelser och mina känslor.

Och jag vet att han har varit intagen, men frågan är; "Är det så konstigt med tanke på allt?"

Jag utgår från att han har mått dåligt en längre tid, visst i små doser som visat sig i mindre och mildare drag. Men nu är han lycklig, förutom när det kommer till sin längtan efter sina barn, och önskan om att kunna leva ett normalt deltidsförälders liv. Han har varit ganska lycklig ett tag men plötsligt slog sorgen till och då slog det ordentligt.



*Jag kan inte heller förstå att det ska vara så svårt att inse att alla kan vara vänner med vem dem vill, det behöver inte betyda sex. Men det roliga är att det är bara dem som ser sex överallt som egentligen aldrig skulle klara av att leva sida vid sida av en av motsatt kön utan att röra...

2009-07-04 @ 14:11:46
URL: http://mams86a.blogg.se/
Postat av: LOUISE

hihi, ja men den va supergod även fast de va sega..hihi..



ja amigo e god, den har ja bara ätit en gång :P

2009-07-06 @ 10:11:46
URL: http://louise1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0