Erhmmm...

Vi lever...  Under min bloggfrånvaro har jag hunnit utredas för ADHD & fått diagnosen ADD. Det är ADHD, men utan hyperaktiviteten, jag är istället övertrött & jag har nyligen fått medicinering.

Har boendestöd 2 gånger i veckan, som hjälper mig med tex städning om det nu skulle behövas samt annat.

Sen jag började med medicinen har allt blivit bättre, men jag måste ha kvar mina antidepressiva oxå.
Det är dock tufft att vilja så mycket, men att hindras av sin egen hjärna... Det kommer ta tid innan jag lärt in mina rutiner & att kunna funka bättre psykiskt & fysiskt, men det kommer :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!



Detta kändes rakt i hjärtat. Jag har också gjort en utredning på ADHD och fått diagnos ADD, men fick lov att göra om den för de hittar inga papper, tog antidepp också men blev som förbytt. Hur snabbt får man hjälp med medicin för ADD'n och vad är det för medicin?

Jag är helt kaos, jag vill mer än vad min hjärta tillåter mig. Det tar bara stopp och jag "orkar inte" för det blir för mycket. Att ha en depression samtidigt som ADD är ett helvete.



Har du några tips? Skulle vara väldigt tacksam för svar! :)

2012-02-25 @ 20:37:28
URL: http://thiioniel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0